Friday, January 7, 2011

The story



haa..ni la squad2 aku...susah senang sama2..harap2..berterusan mcm 2 laa..tgk riak wajah diorang ni..sume nmpk mcm gembira..tapi..ape yang diorang ni rsa..ALLAH je yg tahu..masing2 dgn kerenah masing2..benda yang amat malas didengar oleh kitorang adalah "fatiq"..hahaa...dengar je perkataan ni..suma jadi mcm kura2...keja nk scure jer..huhh..


emm..bila da pnat wat2 "fatiq"..maka jadi la mcm ni..hahaa...kecian..



perghh..dasyat kan...ade lagi yg bakal mencuit hati..hahaa..ape pn..thankz 2 all of u squad...

Emm...ni lain plak cite die..waktu jln laju baru2 ni msa lku..squad aku masing2 wt muka xbrpa nk letih..hahahaa..ni antaranya..

haaa...ni la..hahaa...dah sempot pon nak bajet fit lg..huhu...bear2..
perghh...mcm stailo je org yang tgh tpuk tgn 2..hahaa..letih la sgt..kn.
dan..ni plak..kenangan yang aku xkn lupakan..sampai bila2..Abdul Hakiim,Ahmad Hazman,Eqeh ngn Zack...dalang disebalik kejadian..mula2 hakiim nk tanya aku..ntah tiba air sirap membasahi kepala aku..dan time 2 jgak air oren suam join jgk..perghh...ape lg...basah kuyup r..melekit plak 2...hahaa...xpe2..nnt korg kena jgk ngn aku..sediakn payung sebelom hujan..



love u squad...


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sama-sama betulkan fatiha kita

Untukmu Sahabat