Saturday, May 7, 2011

my sweet 20!!

emm..
6.5.2011...genap la suda umurku 20 tahun..
alhamdulillah..
tp kali ni pny bezday xrmi pon yg wish..
ibu ngn abah..adik2.."dia"..kwn2 bilik..berbeza..mmg berbeza..dlm facebook pon aku x show bezday aku..mls..
tp..sape sngkakn..aku igt aku da slmt da..
tup2..membe2 aku wt function tuk celebrate bezday aku..
pergghhh...terharu kot..
menunye adalah ayam golek+sos+kuah lada hitam+mayonis..
air plak..kordial+coke+sprite+ais krim soda+100 plus..
memg kaw!!
hahhaaaa..pening aku..yg laen2 pon sma..mabok!
xcomplete la function 2 klu xde event2 yg menarik..
antaranya..calit2 mayonis..hujan mayonis,sos,lada hitam..
apabila manusia ditambah dengan menu td iaitu ayam golek+sos+kuah lada hitam+mayonis..
maka jd la sperti ini..
abis umah aku..

pedih woo kuah lada hitam uhh..

hahaaa...

seronok mereka..
so..mcm 2 la...pnt aku keja diorg satu aras..
hahaa..yg kena 2..padan muka..yg xkena 2..
xpe..nnt ade lg..kn..ape2 pon..ni la bezday yg pling bez dlm idup aku..xsgka kot nk jd mcm ni..kwn2 plak yg celebrate..
huhuu..terharu pon ade gk..nk menangis pon ade(sebab sos masuk mata..shit!)
ape pon..thankz 2 all yg contribte..

special thankz
>organizer-man,cuan,muiz,zack
>gambar-jepah,beto,amin
>cleaner-apek,nain..(yg len hilang tkut kna mayonis,sos,ngn lada hitam)

2 comments:

  1. happy birthday nuar. God bless you always. :)

    ReplyDelete
  2. happy birthday khairul.. :) semoga panjang umur murah rezeki..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sama-sama betulkan fatiha kita

Untukmu Sahabat